Основне информације
Основне информације Секретаријат Савјета основан је преузимањем 30 запослених и активе бивше ОХР-ове Независне правосудне комисије (ИЈЦ) у јуну 2004. године. На овим основама Секретаријат се даље институционално развијао и јачао, пружајући подршку Савјету у свим сегментима утврђеним законом, и то:
- именовања носилаца правосудних функција;
- дисциплинска одговорност судија и тужилаца;
- припрема сједница Савјета и спровођење одлука, едукација судија и тужилаца;
- правосудна управа и статистика, информациона и комуникацијска технологија;
- буџети правосудних институција;
- пројекти реформе правосуђа.
Секретаријат Савјета има директора и замјеника директора, који су одговорни Савјету. Директора и замјеника директора именује и разрјешава Савјет у складу са одредбама Закона о државној служби у институцијама Босне и Херцеговине. Мандат директора и мандат замјеника директора ограничен је на период од четири године. Мандат директора и замјеника директора може се продужити сваке четири године.
Директор је одговоран за свеукупно обављање стручних, финансијских и административних послова Секретаријата, за извршење буџета којег усваја Савјет, као и за остале послове о којима одлучи Савјет.
Замјеник директора је одговоран за надзор над припремом сједница Савјета и надзор над извршењем одлука Савјета, као и за остале послове о којима одлучи Савјет. Замјеник директора замјењује директора у његовом одсуству.
- 1 - 1 / 1
- 1